بازدید 8874

جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی؟

کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 26 February 2022

جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی ?

جک پارکینگ امروزه یکی از نیازهای هر ساختمان است که آسایش و امنیت را برای افراد به ارمغان می‌آورد. اما این سوال که چه نوع جک پارکینگ مناسب ساختمان است و آیا از برندهای ایرانی استفاده کنیم یا خارجی هموار ذهن خریداران را به خود مشغول کرده است.

برای خرید این محصولات باید اطلاعات درب پارکینگ از جمله وزن درب،عرض درب و تعداد تردد روزانه را داشته باشید تا مناسب ‌ترین جک را تهیه کنید. مهمترین عامل برای انتخاب برند خارجی یا ایرانی قیمت جک پارکینگ است که میتوانید در همین  لینک جک پارکینگ گذر کنترل انواع آن را مشاهده کنید.

مسلما قیمت جک های پارکینگ ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی کمتر است،اما از لحاظ کیفیت هم جک های خارجی بالاتر هستند و طول عمر بیشتری دارند.

البته منظور از جک پارکینگ خارجی در اینجا برندهای ایتالیایی و آلمانی هستند و نه برندهای چینی که کیفیت پایینی دارد.

چه زمان از جک پارکینگی ایرانی استفاده کنیم؟

اگر درب پارکینگ شما عرض کم, ( زیر۴ متر) برای دولنگه و وزن کم ,( زیر هر لنگه ۳۰۰ کیلو) دارد و مهمتر از همه تعداد تردد در آن کم است, مثلاً زیر ۲۰ مرتبه در روز می توانید از جکهای پارکینگی ایرانی استفاده کنید .مانند جک سیماران که یکی از بهترین انواع جکهای پارکینگی ایرانی می باشند.

جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی ?

دقت کنید که در جک های ایرانی از برندهای خوش نام و شناخته شده استفاده کنید زیرا برند های ناشناخته و بی نام و نشان که کیفیت پایینی دارند و خدمات آنها مشخص نیست بسیار زیاد هستند .

جک های پارکینگ شرکت سیماران ،یال،میلان، محک، تابا از جمله محصولات پرفروش بازار هستند. شرکت سیماران علاوه بر محصولات جک پارکینگ محصولات عالی و با کیفیتی مانند دزدگیر اماکن سیم کارتی نیز تولید کرده و با قیمت مناسب عرضه می کند

چه زمان از پارکینگ خارجی استفاده کنیم؟

جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی ?

جک های خارجی به دلیل کیفیت بالاتر و طول عمر بالاتر می توانند برای دربهای سنگین تر با تردد بالاتر استفاده شود .جک های خارجی قادر هستند که تردد بالاتری را نسبت به جک های ایرانی تحمل کنند. اما از لحاظ قدرتی چندان تفاوتی ندارد.از لحاظ قیمت نیز به دلیل وارداتی بودن جک های خارجی و بالا بودن قیمت دلار قیمت جک پارکینگ خارجی گرانتر می‌شود.بنابراین اگر تعداد واحد های ساختمان شما بالااست ,مثلا بالای 15 واحد,بهتر است از جک پارکینگ خارجی استفاده کنید.

جک پارکینگ خارجی پروتکو

جک پارکینگ پروتکو ساخت کشور ایتالیا است و با موتورهای قدرتمند و با کیفیت خود جایگاه خوبی را در میان رقبای ایتالیایی خود در ایران دارد.

محصولات پرتکو موجود در ایران از لحاظ کیفیت و اطمینان بسیار عالی و دارای طول عمر بالایی هستند. اکثر محصولات پرتکو ۲۲۰ ولت هستند و تنوع این برند چندان بالا نیست. . شرکت سیماران وارد کننده محصولات پرتکو است و دو سال گارانتی را برای پرتکو در نظر گرفته است. محبوب ترین مدل پرتکو در ایران لیدر ۴ است که یکی از پرفروش ترین جک های درب اتوماتیک است.

به دلیل قدرت مناسب جک پارکینگ لیدر 4 این سیستم را می توان روی دربهای تک لنگه نیز نصب نمود.البته برای دربهای زیر 3 متر و زیر 350 کیلوگرم. حداکثر مقدار بازشو درب برای این جک درب پارکینگ 110 درجه می باشد.موتور جک درب پارکینگ پروتکو عمودی است و بالای گیربکس قرار دارد ,بنابراین در مناطق گرمسیر بهتر عمل کرده و روغن و گریس گیربکس که در اثر افزایش دما رقیق شده وارد موتور نمیشود.

جک پارکینگ فک 412

یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های ایتالیایی که در زمینه  جک پارکینگ فعالیت دارد و محصولاتش در بازار ایران نیز وجود دارد، شرکت فک است.شرکت FAAC علاوه بر داشتن این برند، پس از گذشت مدت زمانی اقدام به خرید شرکت جنیوس نمود و Genius تحت تملک فک قرار گرفت که محصولات این برند نیز در بازار کشورمان وجود دارد.

جک درب پارکینگ فک Faac 412 دارای موتوری قدرتمند نسبت به نمونه های همنوع خود بوده و با یدک کشیدن نام معتبر فک در زمینه تولید درب اتوماتیک، توان جابجایی درب هایی با عرض هر لنگه تا حداکثر 3 متر و وزن حداکثر 350 کیلوگرم را دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی